S E K U T U K U

Wednesday, December 30, 2015

Congo Bars

Assalamualaikum. Hi.

Hampir setahun rasanya tak update blog ni. Kadang-kadang lupa kewujudan blog ni. Blog ni pon dah 6 tahun. Buat masa diploma kat UiTM Machang, Kelantan. Disebabkan kekangan masa yang amat sangat. Blog ni terbiar.

Terdetik hati untuk tengok blog ni. Kena buat perubahan sikit ni kat blog ni. lapuk sangat. hahaha. Saya sekarang sedang menyambung pengajian di peringat Master di UiTM Puncak Perdana. Itu salah satu faktor kekurangan masa dalam dunia maya. Dalam pada itu, saya juga ada membuat business kecil-kecilan untuk tampung belanja harian di universiti.

This is one of the treats that is available. My signature. Ini kuih pertama saya dalam dunia perniagaan. Alhamdulillah sambutan sangat meriah untuk kuih ini. Rezeki saya makin bertambah hanya menjual kuih ini sehingga mampu membiayai yuran pengajian untuk semester satu. Resepi congo bars saya akan update pada masa akan datang. Sebab ramai yang tanya resepi ni, Jadi saya akan tulis resepi-resepi kuih yang saya jual kat sini. Enjoy!




No comments:

Post a Comment